fredag 8. april 2011

Et såpestykke med tråd...

...minner meg så masse om
farfar.
Han hadde alltid et slik såpestykke på badet.
Da jeg fant dette på Traktøren
måtte jeg bare kjøpe det. 
Rart hvordan små ting
vekker sterke minner.

Savon de Marseille har
deilige håndsåper i alle varianter.
Absolutt en av mine favoritter


Her skal det brukes
såper i flere varianter i dag 
Leiligheten skal vaskes fra topp til tå,
sengetøyet henger allerede ute på snora
i deilig solskinnsvær.
 Nå snart kan helga bare komme :)


Ønsker deg en fantastisk deilig helg!

1 kommentar:

  1. Heisann, for en flott blogg du har! Legger oss selvfølgelig som følgere <3 Ønsker deg en fargerik og kreativ helg!

    SvarSlett

Jeg blir så utrolig glad for alle kommentarer som blir lagt inn :O)Tusen takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...