lørdag 16. april 2011

And the lucky winner is...


Da var det tid for trekning av øredobbene



Trekningen ble gjort etter den gammeldagse metoden


og Lulle fikk lov til å trekke...


...og den heldige vinneren er


...med den søte bloggen Perledykk


Så lovet jeg også å trekke en ekstrapremie blant de som hadde lagt ut link til lotteriet, og den heldige vinneren av en overraskelse i posten ble:

Siren men den nydelige bloggen Det gode liv

Tusen takk til alle som var med!

Dette var veldig moro, så det drøyer nok ikke lenge før jeg legger ut en ny smykke giveaway :O)

Ha en nydelig lørdag alle sammen!


God klemmer Carina

2 kommentarer:

  1. Heldige meg!! Tusen takk! Da vendte vinnerlykken tilbake :) Gleder meg til å få det fine smykket du har laget! :) :)

    SvarSlett
  2. Oi, gjett om jeg ble glad nå! For en herlig start på påsken! Sender deg adressen min på mail.
    Ei riktig god påske til deg! :)

    SvarSlett

Jeg blir så utrolig glad for alle kommentarer som blir lagt inn :O)Tusen takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...