søndag 3. april 2011

Bursdagsgave i ☮ & ♥ ...og hodeskaller


På torsdag kom det endelig
en pakke i posten med nye perler som jeg har bestilt :O)
 I går fikk jeg satt meg ned og laget noen nye smykker.
Resultatet ble dette:



Smykkene med rosa hodeskaller ble bursdagsgave til en nydelige venninne :O)


Smykkene er laget av blanke swarovski krystaller 8mm
og hodeskaller i Turquoise mineraler.
Peace symbolet måler 8 cm i diameter
og det sølvbelagte kjedet er ca 80 cm langt


Visste du forresten at:
En hodeskalle kan være både et kjennetegn og
 et symbol på menneskelivets forgjengelighet?


Ønsker deg en fortsatt deilig søndag!


☮&


(Beklager kvaliteten på bildene, men mannen min hadde stukket av med Nikon kameraet.
Jeg skal prøve å ta noen bedre bilder senere i dag)

1 kommentar:

  1. Utrolig fine smykker- hvor bestiller du perlene fra?

    SvarSlett

Jeg blir så utrolig glad for alle kommentarer som blir lagt inn :O)Tusen takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...