torsdag 28. april 2011

2 pakker i posten og en hentelapp


I dag våknet vi opp til helt blå himmel og sol.
Skikkelig vår, eller jeg vil kalle det sommertemperatur :O)
20 grader
Laban og jeg dro ned til posthuset for å hente en pakke fra Lille Martine,
før turen gikk videre til en nydelige venninne som har termin om 2 uker.
Vi spiste deilig lunsj og gikk tur ute i det fantastiske været.
Lykke

Da jeg kom hjem lå det
2 pakker til meg i postkassa
Dobbellykke
Heldige meg vant 2 giveaways før påsken
 ♥
Den nydelige vimpelrekken vant jeg hos Vivian med bloggen Det gode liv.
Og den falt virkelig i smak! I tillegg holder vi på å innrede rommet til Laban,
så dette kunne ikke ha passet bedre
Er den ikke fin?
Tusen takk Vivian!


Se på det fine skjerfet! Er det ikke fint?
Jeg var så heldig å vinne dette hos Line med bloggen Har en drøm
Jeg er veldig svak for Beck Söndergaard sine skjerf, så å vinne ett var bare en drøm
Tusen takk Line!
Jeg anbefaler dere å sjekke ut begge disse to bloggene. Nydelige bilder og masse inspirasjon
Line har også et gavedryss gående, så her er det mulighet for å vinne mange fine premier

Jeg synes dagene går så fort. Snart er det bare 1 måned igjen før jeg begynner å jobbe.
Døgnet skulle så gjerne ha hatt flere timer og søvn blir det altfor lite av,
men sove kan man vel gjøre når man blir gammel!?!
Som nevnt tidligere, hentet vi også en pakke på posten i dag, og hva som var oppe i den, får du se i morgen.
Gode klemmer Carina

6 kommentarer:

  1. HURRA, dobbeltlykke! :D
    SÅ heldig du er som har vunnet give aways, det vil jeg å.. Er ikke noe som er artigere enn å få pakke i posten. JEg er akkurat som en liten unge der.. hehe...

    Men, vimpelrekken og skjerfet var nydelig! :)

    KLEM

    SvarSlett
  2. Heldige du;)
    ine saker i posten ja;))
    Bra du likte skjerfet ♥
    Ha en finfin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hedlig du er. En fin dag og to kjempe flotte premier :-) Ha en fin dag, klem fra Kine :-)

    SvarSlett
  4. Heldig ja:)Kjekt og vinne:)Vimpelrekka var skikkelig fin:)Ha en fin dag,klem Anette:)

    SvarSlett
  5. Hei, og tusen takk for veldig hyggelig hilsen på bloggen min!!

    Heldige deg som vant så fine premier da:-)

    Hilsen Ann Kristin

    SvarSlett
  6. Så kjekt du ble fornøyd!!
    og det var et nydelig skjerf - jeg går å sikler på et slikt et selv:)

    SvarSlett

Jeg blir så utrolig glad for alle kommentarer som blir lagt inn :O)Tusen takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...