søndag 10. april 2011

En enkel DIY...

Jeg tenkte det var på tide å komme med noen gode og enkle tips.
Det første jeg vil dele med dere er hvordan man lager fine og dekorative lys.

Å lage vakre lys med servietter er slettes ikke vanskelig.

Du trenger:

Hvite eller lyse kubbelys
Servietter
Strykejern eller varmepistol


Servietten består av to eller tre tynne lag.
Du skal kun sitte igjen med det ytterste laget på servietten.
Klipp det til, slik at det passer til lyset.
Jeg har brukt et strykejern.
Sett strykejernet på laveste varme.
Stryk så servietten inn i lyset.
Vips, så har du et lekkert lys.
Veldig enkelt og veldig dekorativt!


Disse serviettene har jeg kjøpt på 
kremmerhuset
og lyset på 
Nille.

Håper du har hatt en deilig helg og at uka som kommer blir god.
Vi har virkelig kost oss ute i solen, og jeg ser frem i mot en ny uke med vårstemning.



Gode klemmer Carina

2 kommentarer:

  1. Så søte de var :-) smart.:-))

    en fin ukestart ønkes deg.:-)

    SvarSlett
  2. utrolig fine Carina. Du er så flink:) Ønsker meg herved lys fra deg i bursdagsgave:)Klem fra Kristine

    SvarSlett

Jeg blir så utrolig glad for alle kommentarer som blir lagt inn :O)Tusen takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...