tirsdag 25. oktober 2011

Peace and wood på en tirsdag

Hei alle sammen :O)
Nå var det neste to uker siden jeg skrev mitt forrige innlegg...
Tiden bare flyr av sted og i det siste har tiden gått til jobb..
Jeg har rett og slett ikke hatt tid til å blogge eller lese deres blogger så jeg har litt å ta igjen.....
Tusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen.

Jeg har så smått starter litt med å lage julepynt og smykker til julemarkedet og det er så moro :O)


I dag viser jeg frem armbåndet som jeg laget til de søteste bloggjentene som
arrangerte bloggtreff på Eva Solo Showroom, Maia og Anne Grete.
Min kjære niese som fyllte 13 år fikk også dette armbåndet og jeg har
 fått flere spm på mail om hvor jeg kjøper perlene og utstyret.
Det meste av utstyret kjøper jeg på Ebay!
 Der er det et rikelig utvalg av persler og tilbehør til veldig gode priser :O)

Jeg lover å komme sterkere tilbake.
Det er bare litt kaos om dagen og tiden strekker som sagt ikke til.
Jeg gleder meg til å følge dere videre og setter pris på alle dere som vil følge meg :O)

En liten tirsdagshilsen fra meg :O)


Carinaklem

29 kommentarer:

  1. Koselig å høre fra deg, dagene flyr unna her også i full jobb og 2 barn.
    Kjempefint armbånd, du er flink!! Har fått så mye skryt av d peacesmykket jeg fikk av deg;-)
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Så fine armbånd. Heldige jenter. Tidsklemma er kjent her også...

    SvarSlett
  3. Nydelige armbånd og ikke minst koselig med innlegg fra deg igjen :)
    Noen ganger kommer andre ting før bloggen.
    Vi er her vi, så bruk tiden din på det viktigste, så sees vi snart igjen ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Nydelige smykker! Så flink du er. :)
    Koselig med innlegg fra deg igjen.
    KLem Hanne Mette

    SvarSlett
  5. Så kule armbånd! Fine farger og peace-perlene var fantastiske:)

    SvarSlett
  6. Jeg digga armbåndet jeg fikk med deg.. snille,snille du :) Jeg vet ikke om jeg tør å si det, men da jeg skulle ta bilde av herligheten så la jeg det ved siden av et telys, og da kan du vel tenke deg hva som skjedde.. Så nå må jeg bare få tak i ny "tråd" så jeg får brukt det igjen... huff, surrete ammetåkedama :)

    Kjekt å lese innlegg fra deg igjen. Skal du på førjulskos hos hviit?

    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg elsker mine! De med bling på elsket jeg med en gang :) Tusentusen takk! Du er såå snill!

    Fabelaktig kveld til deg!
    Jeg har jobbet i ett siden jeg kom frem i Trondheim... litt sliten, men jeg har fått fri fra torsdag - så jeg skal nyte en langweekend.

    Klemklem

    SvarSlett
  8. Nydelige armbånd! Likte så godt fargene :)
    Kan jeg få spørre hvilken font du har brukt i headeren din på "Inspiration...osv."? Den skulle jeg gjerne hatt :) Ønsker deg en fin dag videre!

    SvarSlett
  9. Haha, det var som jeg skulle sagt det selv! ;-)
    Men ut av kaos kommer ny orden, er det ikke sånn ordtaket er da? Hihi...

    Håper iallefall du får en strålende fin helg, snuppa! Kos deg!

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  10. Så fine de var Carina:))Ha en fin søndag <3
    Klem Anette:)

    SvarSlett
  11. hei :)
    kjenner til det med at tiden flyr!
    en får ikke tid til å gjøre alt en vil, men
    i alt stresset må en ikke glemme å slappe av å kose seg litt :)
    en fin uke ønsker jeg deg!
    klem :)

    SvarSlett
  12. Leeeeeekre armbånd!!!! :))

    SvarSlett
  13. For en kjempefin blogg du har!! Blir virkelig inspirert her ja :) Merkelig at jeg ikke har vært innom tidligere. Legger meg til som følger jeg, for her vil jeg ikke gå glipp av noe.

    De armbåndene var helt nydelige!

    SvarSlett
  14. Flott blogg:)
    Nydelige armbånd!
    Gleder meg til å titte innom igjen:)

    Klem Tove

    SvarSlett
  15. Veldig fin armbånd og jeg skal definitvt prøve den røde pestoen din!
    Takk for inspirasjon!
    Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  16. å så fint!! jeg er på jakt etter et peace smykke noe enkelt... selger du smykker også?

    SvarSlett
  17. Hei! Jeg titter innom deg for å ønske deg en fin adventstid og en riktig god jul!

    Håper du har det bra!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  18. Ville bare si God Jul jeg også :-)

    SvarSlett
  19. Skön blogg och fina pics...Jag önskar dig en mysig och solig Söndag.
    LOVE Maria på inredningsvis

    SvarSlett
  20. SÅ flink du er som lager så fine armbånd:-)

    SvarSlett
  21. Ιt is actually a chef's term for 'а posіtіοn
    for the whole lоt and anуthing in its place'. Prepare the location whereby you are likely to be undertaking the colorng. Progress 11 miles, and check out rigorously for the signal to Laupahoehoe Level Beach Park on the best suited.

    Also visit my site: how to use a pizza stone With frozen pizza

    SvarSlett
  22. Hello evеryone, it's my first pay a quick visit at this web site, and post is actually fruitful in support of me, keep up posting such articles or reviews.

    Feel free to surf to my website; Http://brick3Age.beeplog.de

    SvarSlett
  23. Thіs ωill pгeνent the ԁough from getting stucκ tightly
    to the surfacе of thе pizza pan. Yοu can also draw dеsigns on thе bugѕ' backs with ketchup or mustard. One of the main attraction to these convection toaster ovens are the big bright digital display counters that keep time when not in use.

    Here is my web page ... pizza pan avon ohio
    Also see my web page :: www.jeteye.com

    SvarSlett
  24. Oreganо is a ρerennіal herb which means іt will come
    baсk year after yeаг, and can get out of
    cοntrоl if not propeгly cοntаineԁ.
    Сut pig-in-blanκetfree from strip and make 19 morе pіgs-in-blankets in
    same mаnner, аrrangingthem, seаm sіdes down, as they аre made on prepared baking ѕheеt.
    There аrе not a lot οf frozen pizzаs out
    there that lock in that fresh take out taste and I wanted to see ωhat thіѕ pizza сould offeг mе.



    Revieω mу web page the pizza pan akron

    SvarSlett

Jeg blir så utrolig glad for alle kommentarer som blir lagt inn :O)Tusen takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...