fredag 7. oktober 2011

På tapeten - Wall of love

Det er igjen tid for NIB utfordring,
og jeg skulle aldri tro at jeg faktisk gikk så langt at jeg tapeserte en vegg for å bli med denne gangen
(det er kanskje en sannhet med modifikasjoner for veggen skulle tapeseres, men kanskje ikke akkurat nå!?)
Men jeg ble veldig fornøyd :O)
Tapeten fikk jeg på glansdagen og det er vel ingen tvil om at denne tapeten er full av LOVE


A M O U R


Nøkkelholdere har også kommet opp på veggen,
så nå håper jeg at vi slipper å lete etter nøklene lenger :O)



Også de søteste knaggene som Lulle og jeg kjøpte på handletur for en liten stund tilbake.
Samme dag som jeg leverte henne i barnehagen så vi en liten ekorn oppe  et av trærne :O) Så da passet det veldig bra med to ekornknagger :O)

Bli inspirert av alle de fine bidragene denne måneden her!


12 kommentarer:

  1. Et flott bidrag:)

    Gleder meg til i morgen, blir kjekt å treffe deg (igjen - for vi hilste vel på hverandre på glansdagen?) Må vel finne sengen snart, så jeg er uthvilt og godt opplagt i mrg. Mange ting som skal ordnes :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så stilig det var!! Røft og litt utenom!! Virkelig stilig :D

    SvarSlett
  3. Så utrolig KUL tapet!!
    Det ble knallstiiilig;)
    Og jeg digger nøklehusene ♥

    Sees i morgen, jeg GLEDER meg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. utfordringer kan få oss til og gjøre så mangt!:)

    ble veldig stilig da:) en vegg av kjærlighet:)
    lykke til i konkurransen!
    klem ellemell

    SvarSlett
  5. Bra med litt inspirasjon, ikke sant? Må si at resultatet ble veldig kult, da. Stilig tapet og utrolig kjekke og originale nøkkelholderre. Lykke til med utfordringen :)

    SvarSlett
  6. Fin tapet! Hvor kjøpte du de knaggene? Kjempe søte!

    SvarSlett
  7. Kjempestilig vegg, full av kjerlighet.
    Lykke til med utfordringen.
    Klem May Britt

    SvarSlett
  8. Takk for en herlig kveld igår og for at du var med på å gjøre den så vellykket!

    Takk for de søte armbåndende, det var helt unødvendig, men veldig hyggelig. Du er såå søt med meg :)

    Sender deg en varm klem i høstmørket
    *smil*

    SvarSlett
  9. Så fint bidrag! Og takk for igår! Superkoselig å hilse på deg og å smake på den herrrlige pestoen din:-) Oppskrift kommer, eller? Tihi. Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  10. Hei,hei!!

    Tusen takk for en moro kveld igår, utrolig hyggelig å skravle med deg! Det må vi få til igjen:)

    Og du, de armebåndene er bare helt herlige! Me love :) Tusen takk :)

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så utrolig glad for alle kommentarer som blir lagt inn :O)Tusen takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...