tirsdag 4. oktober 2011

Jeg er finalist i Lidylls utfordring - Stilleben :)

Wow, for en overraskelse og så koselig :O)
På selveste 1 årsdagen til Laban!
Det som er så koselig er at dette ordtreet betyr så mye for meg.
Tusen takk Lidyll, for at bidraget mitt ble plukket ut :O)




Om du liker bidraget mitt så blir jeg utrolig glad for din stemme :O)
Du kan stemme på din favoritt her


Min lille prins er 1 år i dag



Tenk at det er 1 år siden han ble født.
Tiden går så altfor fort.
I dag har vi kost oss masse i finværet.
 Leverte Lulle sent og hentet henne tidlig i barnehagen.
Vi bakte skolebrød før vi dro på Storo senteret og handlet gaver.
Lulle plukket ut et Timmy tog til Laban som hun fikk stor glede av selv ;O)
Så ble det happy meal til Lulle, litt hamburger til bursdagsbarnet og Sushi på mor og far.


Håper du har hatt en super dag og at resten av uka blir god.
Jeg gleder meg til å treffe flere av dere på lørdag! Det blir stor stas!


Gode klemmer Carina





15 kommentarer:

  1. Gratulere:)

    Jeg har allerede stemt på deg:)

    Lykke til:)

    Klem Linda;)

    SvarSlett
  2. Så moro da!!;)
    Grattis både med nominasjon og med 1årsdagen til gutten din! Hørtes ut som en topp dag!!;)
    Tirsdagsklem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Gratulerer med lille Laban;)
    Og gratulerer med finaleplass!!
    Det er et lekkert stilleben, og jeg digger treet ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mykje med ein super skjønnas som er eitt år og med nominasjon! Det er jo ein kjempe ide med det ordtreet, og eg har rett og slett tenkt å gjera det samme sjølv. Har ein bunke med ord som eg vil dela fordi dei betyr mykje for meg, men eg har liksom ikkje heilt visst korleis eg skal få dei "ut" - men du har jo gitt meg løysinga. Og det takkar eg for :)

    Ha ein nydelig onsdag!

    Klem Eli

    SvarSlett
  5. Å så koselig! Gratulerer som finalist, og med ettåringen! :) Så fin en liten Laban:)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Gratulerer så mye, kjempe flott bidrag!! Utrolig fint med ordtre:) Liker så godt ugler også jeg!
    Lykke til!

    Fin dag :

    Klem Sigrid

    SvarSlett
  7. Gratulerer, det var vel fortjent :)
    Klem Kari

    SvarSlett
  8. Gratulerer med finaleplass! Veldig fint ordtre!

    Og gratulerer med bursdagen til lillegutt som begynner å bli storegutt. :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse med dagen Laban:)
    Og gratulerer med finaplass!
    Nydelig stilleben, liker så godt den ugla! Hvor har du kjøpt den?
    Masse lykke til!
    Ha en finfin dag
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  10. Hei:)
    Jeg tittet bare innom før bloggtreffet,det er jo så gøy å se hvem som kommer:)
    Gratulerer som finalist, velfortjent:)
    Og gratulerer med 1 års dagen til den skjønne prinsen:)
    Ha en herlig onsdag:)

    SvarSlett
  11. Gratulere så mye med Laban! Og med finaleplass. Kjempefint ordtre, masse lykke til !
    Lulla

    SvarSlett
  12. Velfortjent plass spør du meg :)
    Jeg stemmer på deg jeg vet du, søta!

    Gratulerer så masse med lilleprinsen! Han var jo skjønn da *smelt*

    Nå er det ikke lenge til vi kan skåle i vin og kose vårs.. hihi!
    klem

    SvarSlett
  13. gratulerer til både deg og lulle!
    finalist er ikke værst, men veldig fortjent med fine bildene dine;)

    ha en fin kveld!
    klem ellemell

    SvarSlett
  14. Velfortjent finalist med koselig blogg. Har lagt meg til som følger.
    Håper vi sees på bloggtreff på lørdag :)

    SvarSlett
  15. Nyyydelig bilde!! Gratulerer så mye!!:)
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så utrolig glad for alle kommentarer som blir lagt inn :O)Tusen takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...