søndag 9. oktober 2011

Bloggtreff og bursdagsfeiring

Ja, denne helga har vært innholdsrik fra start til slutt.
I går var det Eva Solo bloggtreff og det var bare fableaktig moro :O)
Jeg storkoste meg hele kvelden og skravlet hull i hodet på de jeg satt til bords med :O)
Tapas, vin, fantastiske giveavays og ikke minst alt det vi fikk med oss hjem, alt fra Eva Solo produkter til magasiner. Jeg gleder meg allerede til neste treff :O) 

Dessverre så hadde jeg ikke med kameraet, men skal låne noen bilder så dere får se!

En stor TAKK til Maia og Anne Grete for en nydelig kveld :O)


I dag har vi feiret Labans første bursdag med familie og faddere.

En koselig bursdag med pølse og masse kaker.

Bordet ble dekket med det vi hadde i hus og da var det bare å la kreativiteten blomstre:

Duk: Blått innpakningspapir
Pynt på bordet: innpakningsbånd i tre forskjellige blåfarger, 2 bursdagskort, 2 bamser ( Tussi og Nasse Nøff, kakepynt, 2 små røslyng og blå Sia servietter.

Enkelt og greit :O)



Ønsker deg en god søndagskveld!


Gode klemmer Carina

19 kommentarer:

  1. Hei søte!
    Såå koselig at du kosa deg igår! Du var så vakker! tror jeg glemte å si det til deg :)

    Nydelige bilder fra det som ser ut som en fabelaktig bursdagsfeiring!

    Klemklem

    SvarSlett
  2. Hei snuppa:)

    Åh, det høres ut som et helt fantastisk bloggtreff med goodie bag og greier:):)

    Gleder meg til å se bilder fra treffet:)

    Så koselig med barnebursdag, nydelig pyntet:)

    Ønsker deg en flott start på uka:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  3. Takk for i går, det var så koselig å bli littegrann kjent med deg!
    Kanskje vi sees igjen på et annet treff engang:)

    Ser ut som dere har hatt en super feiring!

    SvarSlett
  4. Høres sååå moro ut med bloggtreff :)
    ....og med bursdag!!!

    klem Nina

    SvarSlett
  5. Hørtes ut som en superduper helg som jenta mi sier.
    God kveld og ukestart til deg :)
    klem m

    SvarSlett
  6. Så herlig med bloggtreff, jeg er litt misunnelig kjenner jeg, for det hørtes skikkelig gøy ut!!
    Så flott bursdagsselskap du ordnet for lille også, herlig pynting, likte 'man tager hva man haver' prinsippet;)!
    God søndagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  7. Mer perfekt helg enn dette er jo ikke mulig det ;)
    Hørtes kjekt ut alt...
    HERLIG dekket bord.
    Gøy med bursdagsfeiring og 1 åring i hus!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. SÅ koselig et bursdagsbord! Gratulerer med 1åring i hus - stor stas med bursdag nr 1 :)

    Og du.. tror du stilte et spm for en EVIGHET siden ang de luene jeg sydde. Beklager så masse at jeg ikke har svart. Men her kommer det:

    Stoffet har jeg kjøpt på printknitsstudio.com og når jeg syr, så bruker jeg enten falsk overlock, eller så syr jeg rett søm, men sikrer med sikksakk slik at det ikke skal rakne. Jeg har ikke overlock-maskin.. Men det funker altså fint uten :)

    klemklem

    SvarSlett
  9. Koselig bursdagsbord og Gratulerer med 1 åringen.

    Hørtes så kos ut med bloggtreff. Skulle gjerne vært med:)
    Klem Vivian

    SvarSlett
  10. Takk for i går! Det var veldig hyggelig å hilse på deg :)
    Gratulerer med bursdagsbarn!!!
    klem

    SvarSlett
  11. Hihi, søte deg.. Takk for gode ord :)

    Høres ut som dere har hatt en flott bursdagsfeiring til 1 åringen.. I mrg er det min tur :)

    KLem

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 1 åringen!!!
    Fin uke til dere!!!

    SvarSlett
  13. Perfekt bord for en 1 åring! Veldig hyggelig å treffe deg og :)

    Vi sees kanskje i november?

    Klem

    SvarSlett
  14. Heeiii Carina;)
    Ja, ikke sant vi koooosa oss i går;)
    Synd det gikk så fort, fikk ikke tid til og snakke med alle jeg egentlig ville snakke med... men vi fikk da hilst på hverandre i allefall, kjempekoselig;))

    Håper virkelig dette er noe som vi kan gjøre flere ganger, veldig vellykket;))

    Koselig bursdagsbord!
    Enkelt og veldig artig, stilig med bamsene;)

    Ha en finfin kveld, og en fin ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  15. hurraa for laban!

    har skjønt at dere har hatt det skikkelig kos på bloggtreffet, med mange fin gaver og det hele! heldige dere:)

    ha en god ukesstart!
    klem ellemell

    SvarSlett
  16. God morgen og takk for sist!! Det var sååå koselig å bli kjent med deg, og ekstra artig at vi har felles kjente også ;o) Tusen takk for pestoen jeg fikk med meg hjem, den var nyydelig og ble en stor hit i heimen. Jeg har lovet mine kjære å forsøke å presse oppskriften ut av deg hi-hi ;o)
    Så nydelig bursdagsbord du har dekket, ingen tvil om at Laban fikk en fantastisk feiring! Ha en strålende mandag, vi blogges! Klem fra meg

    SvarSlett
  17. Så fint et fødselsdagsbord - tillykke med Laban ;o)
    Lyder hyggeligt med bloggtreff ;o)
    Håber du får en dejlig uge - klem Tina

    SvarSlett
  18. Hei og takk for sist! Veldig koselig å møte deg! Kvelden var så vellykket på alle måter og veldig hyggelig å få møte enda flere herlige bloggejenter. :)

    Takk igejn for den fantastiske pestoen, den ble en fulltreffer her hjemme også. :) Kan du dele oppskriften?

    Ønsker deg en ny fin uke!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  19. Grattis med 1-åringen! I desember skal vi feire 2-årsdagen til vår lille gutt, med Ole Brumm-tema :) Klem

    SvarSlett

Jeg blir så utrolig glad for alle kommentarer som blir lagt inn :O)Tusen takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...