søndag 8. juni 2014

Uterommet - NIB utfordring

Endelig kan vi flytte ut
Bassenget er fylt opp
Gresset gror og blomstene spirer
Parasollen er slått opp og mor ligger langstrakt ut og nyter solen
Det er sommer og uterommet vårt er klart for mange deilig dager og kvelder fremover


Her skal vi kose oss fremover, så vi satser på at solen viser seg de neste ukene :) 



Deilige måltider skal nytes ute. 





Pynte opp med blomster er sommer for meg 




Sommer hjemme på verandaen er slett ikke verst. 
Her koser vi oss stort og endelig er verandaen klar




4 måneder siden sist blogginnlegg
Dagene, ukene og månedene flyr avgårde
Takket være de flinke NIB jentenes juni utfordring fikk jeg laget et nytt innlegg. 
Jeg håper å få til flere fine sommerinnlegg fremover. 

Se de fine uterommene her og bli inspirert til å pynte opp og flytte ut :) 

Fortsatt god pinse alle fine lesere. 
Håper solen skinner hos deg også


Carinaklem 

11 kommentarer:

  1. Så nydelig uteområdet !:) kjempefint dekorert og sommerlig stemning i det fulle!!:) ha en nydelig sommer, søte deg. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Så nydelig uteplass!
    Flotte møbler og nydelige blomster ♥
    Du er flinkis:))

    Lykke til i utfordringen:)

    SvarSlett
  3. Hvor er de fine hagemøblene fra, sofagruppen? :)
    Mvh Astrid

    SvarSlett
  4. Hei Carina :)
    Så koselig å se deg tilbake ❤ - og for en fantastisk uteplass du har...
    Love It... masse lykke til i utfordringen :) Jeg har også begynt å blogge
    igjen etter en lengre pause, og det er sååååå kjekt å være tilbake og
    se alt det fine dere alle legger ut - masse inspirasjon :) Ønsker deg en
    fin ukestart, kos deg masse... Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Hei!
    Så flotte bilder :)
    Hvor er spisebordet og stolene fra??

    Kristin

    SvarSlett
  6. Så flott uteområde, og nydelige møbler. Jeg også lurer på hvor du har kjøpt de :-) Ønsker deg en fin sommer :-)
    Har du instagram ?

    Klem Tone

    SvarSlett
  7. Vakker blogg du har. Jeg blir imponert. Ta gjerne en titt på nettsiden min om tapet Du må fortsette ditt nydelige arbeid =)

    SvarSlett
  8. Such a beautiful outdoor space! Can't wait until our house is finished. Happy Autumn!

    SvarSlett
  9. Que espaço lindo, amo melancia e a tempos que não como! Bjs
    quantagordice.blogspot.com

    SvarSlett

Jeg blir så utrolig glad for alle kommentarer som blir lagt inn :O)Tusen takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...