torsdag 6. februar 2014

Labanrommet og giveaway

Velkommen til Labanrommet



En blanding av nye og gamle skatter
Blått, grønt, turkise og litt svart



 Her bor Pippi med sine venner og
Kaptein Sabeltann og hans besetning


og ikke minst de gode og myke kosedyrene



Flere av tingene på Labanrommet er kjøpt hos To i spann


I samarbeid med denne nydelige nettbutikken 
har jeg en giveaway gående på instagram. 
Om du har en instagramkonto så bli med da vel. 
Last opp et bilde av ditt favorittprodukt og følg 
@toispann og tag bildet ditt med #toispannfavoritt. 
Du må ha en åpen konto for å delta. 

DU kan vinne et gavekort på hele 1000 kr!! :) 

Trekning allerede i morgen kveld (07.02)


Masse lykke til :) 



Ønsker deg en fin torsdagskveld! 

Carinaklem 

3 kommentarer:

  1. Kjempefint :)

    Jeg hadde samme seng til min datter når hun var liten.

    SvarSlett
  2. Så fint gutterom!
    Jeg har også nesten helt lik seng, men unga er
    så store at den står bare til pynt i loftstuen :-)
    Elsker Volkswagen lampen på veggen!
    Ha en fin uke, klem fra Gol.

    SvarSlett

Jeg blir så utrolig glad for alle kommentarer som blir lagt inn :O)Tusen takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...