fredag 15. november 2013

Adventskalender og gaveposer DIY










Dagene flyr avsted. 
Plutselig er det fredag igjen... 
ikke det at jeg klager på det, men noen ganger lurer man jo på hvor dagene blir av. 
Det går fort mot jul og jeg begynner å bli ferdig med adventskalenderen. 
I år har jeg laget små gaveposer med servietter som motiver. 
Enkelt og dekorativt. 




Lulle har fått engle og stjernemotiv mens Laban har fått en sau og stjerner. 
Posene er fyllt med alt fra hårstrikk og farger til Annie- og Putti Putti Plott billetter. 



Jeg har kjøpt blanke gaveposer på søstrene grene og puttet ulike servitetter oppi 
og vips så hadde jeg kjempefine poser som passer perfekt til 
adventskalenderen og også som små gaveposer. 



Jeg har satt sammen to stiger. 
Papirstjerner fra House Doctor og Honey comb fra Søstrene Grene 


Hva synes du om kalenderen? 
Jeg er faktisk veldig fornøyd :) 
Synes posene ble dekorative
 og man kan jo velge selv hvordan de skal se ut 
i denne jungelen av servietter som finnes i butikkene :)


Et vanskelig lys i dag så bildene har blitt så mørke, 
og med et litt gammelt kamera i tillegg så blir dessverre ikke kvaliteten tipp topp
Nytt kamera står øverst på ønskelisten i år :)



I kveld blir det gullrekka og sofaen.

Ønsker deg som stiker innom en fin helg i høstmørket. 


Klem Carina 


8 kommentarer:

  1. Herlig kreativt, Carina! Har handlet inn en del av gavene selv, og må vel begynne å tenke på innpakning ganske så snart!
    God helg til deg og dine! :)
    Klem fra den andre Carinaen

    SvarSlett
  2. Helt fantastisk!!
    Og så lurt med de serviettposene ♥
    Koselig med denne adventstiden for de små, her er det blitt ungdommer, så jeg tror ikke jeg gidder kalendere i år:)
    De kan heller få helgegaver;)

    Ha en fin fin helg, flinke du:)

    SvarSlett
  3. Så lurt med serviettene! Du er flink altså, og så tar du så nydelige bilder :-)
    Nyt helgen!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  4. Sååååå flott den ble, kjempe god og kreativ ide :) Nydelige bilder du viser!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  5. kjempefin adventskaldender :)
    og fine tips :)

    ha en fin uke!
    klem ellemell

    SvarSlett
  6. Den va kjæmpefin!!! Takk førr tipset ;) Heldige småttisa

    SvarSlett
  7. Så genialt og fantastisk flott! Strålende idé til en helt EGEN adventskalender eller gaveinnpakking! Så flink du er! :)

    SvarSlett

Jeg blir så utrolig glad for alle kommentarer som blir lagt inn :O)Tusen takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...