onsdag 4. mai 2011

En kjøkkenduk

Endelig fant jeg duken som passer perfekt på kjøkkenet vårt
A.U Maison
Voksduk
Praktisk
Sommerlig
Rålekker
In love

Duken er kjøpt på Mols på Sandvika Storsenter.

Tusen tusen takk for alle hyggelige kommentarer på forrige innlegg.
Det er såå koselig og jeg blir såå glad!
Siden jeg startet å blogge for litt over 1 måned siden har jeg snart fått 50 følgere!!
Fantastisk!

I morgen tror jeg at jeg skal prøve meg på et festbord
som er månedens utfordring hos NIB jentene.
Første gang jeg melder inn et bidrag, så det blir spennende!

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld!

Gode klemmer Carina


10 kommentarer:

  1. veldi søt duk!
    du, jeg digger bildet i headeren din!
    er det du som har tatt det?
    wow, kunne hatt det på veggen min!

    SvarSlett
  2. Kjempefin duk, au maison har så mange fine duker.
    Jeg liker bloggen din veldig godt, jeg begynte å blogge i slutten av februar, og synes responsen også har vært flott.
    Gleder meg t smykket kommer.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Søt duk!:)Syns bloggen din er koselig og bra,og du er kjempe grei og koselig!:)Ønsker deg en fin kveld,klem:)

    SvarSlett
  4. Heisann!!

    Nydelig duk og bilder du har tatt.

    Grattis med mange følgere,jeg gleder meg til å følge deg fremover:)

    Spennende å se hva du lager til NIB utfordringen,kommer tilbake å snoker;)

    Natta!!

    klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Hej, takk før kommentar inne hos mig =), vilken mysig blogg du har, underbara bilder.
    Ha en bra dag, kram maria

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselig kommentar! Den duken så fantastisk fin ut:) Ha en super dag! Klem

    SvarSlett
  7. Heisann!
    Så utrolig koselig og fin blogg du har. Voksduken var bare rålekker! Gleder oss til å se festbordet ditt.

    Vil også takke så mye for koselig kommentar på Daisybloggen, og for at du er innom oss og sprer glede i ny og ne. Har en ny konkurranse på Beck Søndergaard gående nå, så er bare å melde seg på hvis du har lyst?!

    Håper at du får en herlig start på maihelgen i morgen.
    Vi sees/blogges! Hilsen Christine og resten av damene hos Daisy på Vinderen.

    Ps. legger oss til som følger av den fine bloggen din, håper det er greit:-)

    SvarSlett
  8. Hei, takk for fin kommentar hos meg:).
    Kjempefin duk, skal følge med å se festbordeet ditt:).
    Herlig blogg, legger meg til som følger:)
    Klem Hilde

    SvarSlett
  9. Smuk dug og så fine farver ;o)
    Håber du får en fantastisk weekend - klem Tina

    SvarSlett
  10. Hei navnesøster;-)

    Takk for kommentar inne hos meg,kjempehyggelig!
    Flott duk og flott blogg! Jeg følger deg gjerne!

    Ha en strålende helg:-)
    Klem Karina

    SvarSlett

Jeg blir så utrolig glad for alle kommentarer som blir lagt inn :O)Tusen takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...